E Devlet Üzerinden Barkodlu İkametgah Belgesi

Vize başvurularında ülkelerin istediği belgeler hükümet politikasına göre değişkenlik gösterebiliyor. Buna göre Schengen vizesi, Amerika vizesi, Avustralya vizesi gibi farklı vize türlerinde istenen evrakların eksiksiz olarak tamamlanması zorunludur. Bunların yanı sıra vize alımında en az 6 ay geçerli pasaport, biyometrik resim, başvuru formu ve başvuru ücreti genel olarak tüm vizelerde istenilen ortak belgelerdir.Ayrıca bazı ülkeler ikametgah belgesini talep edebiliyorlar. Bu belge internet üzerinden barkodlu olarak alınabildiği gibi bulunulan ildeki Nüfus Müdürlüğü’nden de alınabiliyor. E devlet üzerinden barkodlu ikametgah belgesini çıkarmak için e devlet üzerinden barkodlu ikametgah belgesi – visa center sitesini ziyaret edebilirsiniz.

E devlet üzerinden Barkodlu İkametgah belgesi indirmek

Bazı ülkeler vize başvuru evrağı olarak İkametgah Belgesi’ ni istemektedirler. Bu belge Nüfus Müdürlükleri aracılığıyla verilmesine rağmen, edevlet (turkiye.gov.tr) üzerinden doğrulama kodlu olarak çıkarılabiliyor. Aynı zamanda, ailenizden birisi adına da bu sistem üzerinden kendi kullanıcı adınızla ikametgah belgesi çıkarabilirsiniz. Aşağıda bu belgenin nasıl temin edileceği ile ilgili bilgiler yer almaktadır.

1. İlk olarak edevlet sistemine giriş yapmanız gerekmektedir.
 turkiye.gov.tr adresine tıklayabilirsiniz.

Not: Edevlet şifreniz yok ise herhangi bir PTT’ den edevlet şifrenizi temin edebilirsiniz.

2. Giriş yaptıktan sonra, sağ üst tarafta bulunan arama çubuğuna “Yerleşim Yeri (İkametgah) ve Diğer Adres Belgesi Sorgulama” yazarak ilgili sayfaya girmeniz gerekmektedir. Sayfaya girdikten sonra aşağıdaki bilgilendirme kısmının kabul edilerek Devam Et butonuna tıklayınız.

E Devlet Üzerinden Barkodlu İkametgah Belgesi
E Devlet Üzerinden Barkodlu İkametgah Belgesi

3. Karşınıza gelen yeni sayfada, Kendiniz ya da eş/çocuk için gerekli seçimi yaparak Devam Et butonuna tıklayınız.

4. Bilgileri kontrol ettikten ve belgenin verileceği yeri seçtikten sonra Devam et butonuna tıklayarak son sayfaya geçebilirsiniz.

5. Sorgulama başarılı bir şekilde gerçekleştirdikten sonra adınıza düzenlenmiş doğrulama kodlu belge görünecektir. Bu belgeyi doğrudan yazdırmayınız. Sağ üstteki Dosya İndir butonuna tıklayarak gerekli olan belgeyi bilgisayarınıza indirip yazdırmanız yeterli olacaktır.

RESİMLİ ANLATIM İÇİN TIKLAYINIZ.

Yerleşim Yeri Barkod Numarası

Sade vize başvurusu için değil, birçok resmî işte, Nüfus Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü’nün veri tabanından yerleşim yeri barkod numarası alarak sorgulama yapılabilir.

Yerleşim Yeri Barkod Numarası Nerede Yazar?

Yerleşim yeri barkod numarası, harf ve rakamlardan oluşur. Barkod numarası; sorgulama yapılan belgenin sağ üst köşesinde bulunur. Numarayı yerleşim yeri barkod numarası ilgili alanına yazarak işlemler gerçekleştirilir.

Yerleşim Yeri Sorgulama Nasıl Yapılır?

Yerleşim yeri sorgulama yapılırken; Turkiye.gov.tr linkinden e-devlete giriş yapılır. Sistem çubuğundan ikametgâh sorgulama yazılarak işlem yapılır. Buradan istenen yerleşim yeri sorgulama gerçekleştirilir.

Bitay Yerleşim Yeri Barkod Numarası Nedir?

Bitay; e-devlet üzerinden yerleşim yeri sorgulama sistemidir. Sorgulama için, kişinin kimlik bilgileri ekrana gelir. Ekranın alt kısmında belgenin verilme sebebi bölümüne kuruma ibraz seçeneği işaretlenir ve kurum adı bölümüne de Bitay yazılarak sorgulama yapılır. Böylece Bitay yerleşim yeri barkod numarası oluşturulmuş olur.

Yerleşim Yeri Barkod Numarası Nedir?

Yerleşim yeri barkod numarası; resmî işlemler için kurumlar tarafından istenen ikametgâh bilgilerinin e-devlet üzerinden çıkarılarak, oluşturulan harf ve rakamlardan oluşan bir numaradır. Bu numara ile ikametgâh sorgulaması yapılır.

Yerleşim Yeri Belgesi Nasıl Alınır?

Yerleşim yeri belgesi daha önceleri sadece muhtarlıklardan alınıyordu. Sonrasında Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü’ne başvurarak, yerleşim yeri belgesi alınmaya başlandı. Ancak e-devlet sistemi üzerinden, postanelerden alınacak kişiye özel e-şifre ile, e-devlet üzerinden yeri belgesi, 2-3 dakika içinde alınabilir.

Yerleşim Yeri Barkod Numarası Nerede Aranır?

Harf ve rakamlardan oluşan yerleşim yeri barkod numarası; sorgulaması yapılan belgenin sağ üst köşesinde yer alır.

E-Devletten Barkodlu İkametgâh Nasıl Alınır?

Yerleşim yeri barkod numarası; Turkiye.gov.tr linkinden giriş yapılır ve e-devlet şifresi kimlik doğrulama işlemi gerçekleştirilir. Kimlik bilgisi doğrulama işleminin ardından, e-hizmetler bölümüne giriş yapılır. Sorgulama butonu seçildikten sonra gerekli bilgilendirme ve onay formu kabul edildikten sonra ekrana gelen bilgiler kontrol edilir. Bilgilerde değişiklik varsa güncellenir. Belgenin kişi talebi ya da kurum talebi olup olmadığı işaretlendikten sonra, sorgulama işlemi bitirilir.

Barkodlu İkametgah

Barkodlu İkametgah, özellikle yabancı ülkeye gidebilmek için vize başvurusunda bulunan kişilerin alması gereken bir evrak olarak dikkat çeker. Bunun edinimi konusunda yapılacak olan işlem çok kolaydır. E devlet sistemini kullanmak yeterli olacaktır.

Barkodlu İkametgah Nasıl Alinir?

Barkodlu İkametgah alımı için hemen turkiye.gov.tr adresine sahip olan e devlet sitesine hızlı şekilde erişim sağlanmalıdır. Bunun adına TC kimlik numarasının ve şifrenin yazılması önem arz eder. Sonrasında ise arama çubuğu kısmına Barkodlu İkametgah ibareleri girilmelidir.
Devam et butonuna basılmasının sonrasında bunu kimin adına alacağınıza karar vermelisiniz. Hem kendiniz hem de eş ya da çocuk için olması söz konusudur. Gerekli olan tüm bilgiler ekrana gelir. Kontrolünün sağlanması esastır. Sonrasında ise devam et butonuna basılır. Adınıza düzenlenmiş olan bu resmi evrakı dosya indir kısmına tıklayarak sadece saniyeler içerisinde alabilirsiniz.

E-Devlet İkametgah Belgesi

Barkodlu İkametgah alımında en çok tercih edilen yöntemlerin başında resmi e devlet sitesine giriş yapmak gelmektedir. Parola ve TC kimlik numarasının kullanılması esastır. Bunun yanı sıra nüfus genel müdürlüğü butonu kullanılır. İlgili hizmetlerin içinde buna yer verilmiştir. Tıklayarak belgeyi almak çok uzun sürmez.

Barkodlu İkametgah Belgesi Nasıl Alınır

Barkodlu İkametgah belgesi almak için iki farklı yol vardır. Birisi hem hızlı hem de kolay olan e devlet sistemini kullanmaktır. Bunu yapabilmek adına size tanımlanmış özel parolanın olması önem arz eder. Aynı zamanda nüfus müdürlükleri üzerinden ve vezneden de bunun alımı mümkündür.

İkametgah Sorgulama T.C. İle

E-Devlet İkametgah sorgulama işlemi çok hızlı bir biçimde yapılır. Erişimin sağlanmasının ardından ilgili arama kısmı üzerinden bu ibareler yazılmalıdır. Daha sonra başka bir ekran karşınıza gelir. Sorgulama sayfasına erişimi sağlamanız lazım. TC kimlik numarasının girilmesi ve enter tuşuna basılması sonrasında süreç sona erer. İkametgah böylelikle sorgulanmış olur.

E-Devlet Yerleşim Yeri Belgesi

[toggle title=”
Türk vatandaşlarının, nerede oturduklarına dair bilgilerin bulunduğu yerleşim yeri belgesi; nüfus müdürlüklerinden alınabildiği gibi, e-devlet üzerinden de kimlik doğrulaması yapılarak alınır.

E-Devlet İkametgâh Belgesi Nasıl Alınır?

E-devlet ikametgâh belgesi alabilmek için; turkiye.gov.tr üzerinden giriş yapılır. E-devlet kimlik doğrulama yapıldıktan sonra; e-hizmetler bölümünden kişisel bilgilere ve oradan da nüfus ve vatandaşlık işlemlerine giriş yapılır. Ekrana gelen yerleşim yeri ve adres bilgileri sorgulama bölümünden, ikametgâh belgesi alınır.

Adres Kayıt Sistemi Nedir?

Adres kayıt sistemi Türk vatandaşları yanında Türkiye’de oturum izniyle yaşayan yabancıların, yerleşim yerli ve adres bilgilerinin bulunduğu, elektronik bir ortamdır. Böylece adres bilgileri, tek bir merkezden yönetilir ve paylaşılır.

E-Devlet ile İkametgâh Belgesi Alınır mı?

Daha önceden sadece muhtarlıklardan alınan ikametgâh belgesi, artık dijital ortamda ve e-devlet şifresi ile alınabilir. Turkiye.gov.tr adresi üzerinden giriş yapılarak, e-hizmetler bölümünden kişisel bilgilere giriş yapılır ve ekrana gelen bilgiler takip edilerek, ikametgâh belgesi alınır.

Adres Teyit Belgesi Nasıl Alınır?

Muhtarlıktan alınan adres teyit belgeleri, artık nüfus müdürlüklerinden ve e-devlet üzerinden alınır. Nüfus müdürlüklerinden, nüfus cüzdanı ile alacağınız adres teyit belgesi, e-devlet üzerinden, birkaç dijital işlem yaparak, dakikalar içinde alınır.

Yerleşim Yeri Sorgulama Nasıl Yapılır?

Yerleşim yeri sorgulama işlemi için, e-devlet üzerinden giriş yapılır. Sorgulama işlemi her gün yapılabilir ve sadece 1 kere yapılır. Yerleşim yeri sorgulama işlemi ne maksatla alınıyorsa, muhakkak belirtilmelidir. Sonrasında sorgula butonuna basılarak belge alınır. Bu surette verilen T.C. kimlik numarası ve barkod numarası ile, belgenin verileceği kurum tarafından doğrulama yapılır.

E-Devlet İkametgâh Bulunamadı Durumunda Ne Yapılır?

E-devlet üzerinde, birçok bilgi bulunur. Adres bilgileri üzerinde de değişiklikler olabilir. Adres üzerinde herhangi bir değişiklik varsa bu durum; Nüfus ve vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü’ne şahsen yapılır. E-devlet üzerinden de e-imza ile başvuru yapılarak, adres değişikliği bildirimi yapılır. Bu işlemlerin yapılmadığı durumlarda e-devlet ikametgâh bulunamadı mesajı alınır.

E-Devlet Adres Bilgilerine Nasıl Ulaşılır?

E-devlet adres bilgilerine ulaşmak için; turkiye.gov.tr adresi kullanılır. E-devlet şifresi ile giriş yapılarak kimlik sorgulama yapılır. Kimlik doğrulandıktan sonra yerleşim yeri ve diğer adres belgesi sorgulama bölümünden, adres bilgilerine ulaşılır.

E-Devlet Resmi Yerleşim Yeri Belgesi

E-Devlet yerleşim yeri belgesi aslında ikametgah olarak geçmektedir. Yani E-Devlet ikametgah işlemleri ile gerekli belge alınıp ize sürecine dahil edilebilmektedir. E-Devlet yerleşim yeri için belge alınırken bunun özellikle ize sürecinde gereksinimi büyüktür.

Adres sorgulama da yapılabilmektedir. Yani hali hazırdaki adresinizi görebilir ve doğru değil ise bunu değiştirebilirsiniz. Yeni adres değişikliği en kısa zamanda yapılmalıdır aksi halde bu cezaya da tabidir.

Edevlet ikametgah değişikliği işlemi ise burada devreye girmektedir. E-Devlet’e bilgilerinizi girip giriş yapabilir ve ardından ikametgahınızı öğrenebilirsiniz. Değiştirmeniz gerekir ise buraya güncel bilgilerinizi birkaç tuş ile girebilirsiniz. Bu ize sürecinde de zorunludur çünkü hali hazırda eski adresiniz kayıtlı ise bu birtakım belgelerin oraya gitmesine sebep olabilmektedir.

E—Devlet ikametgah belgesi almak kolay olsa da pek çok insan bu konuda tereddür eder ve E devlet ikametgah belgesi nasıl alınır sorusunu duymak mümkündür. Bunun için E-Devlet şifreniz olmalıdır. PTT üzerinden alındıktan sonra şifre değiştirilebilmektedir.

E-devlet resmi yerleşim yeri belgesi aslında o an için oturduğunuz adrestir. Bu belge ile vize sürecinde size gönderilmesi olası belgeler direkt adresinize gelebilmektedir.

Edevlet yerleşim yeri belgesi tektir ve ek bir belge söz konusu değildir. Edevletten bu belgeyi alırken adresinizin doğru olduğuna emin olmalısınız.

Türkler ve yabancılar da ikametgah sorgulama işlemlerini gerçekleştirebilmektedir. Burada herhangi bir ayrım bulunmaz.

E Devlet İkametgah

E devlet ikametgah belgesi almak çok kolaydır. Tek yapmanız gereken E devlet sistemine girmek ve ardından bilgilerinizi girerek giriş yapmaktır. Sonrasında ikametgah yazarak arama kısmından anında bu bilgiye erişebilirsiniz.

E Devlet ikametgah nasıl alınır sorusunun da temelde cevabı budur. Burada anahtar kelime ikametgah olup arama kısmına yazılması yeterli olacaktır.

E devlet ikametgah belgesi de vize dosyasına muhakkak eklenmelidir. Bu da en önemli gereksinimlerden biridir. Bu sayede sizinle ilgili pek çok bilgi kesin olacaktır. Yani dosyanıza muhakkak eklemeniz gerekir. Özellikle uzun süreli vizelerde şarttır.

E devlet ikametgah alma işlemi de yapılabilmektedir. Yani yurt dışından gelip Türkiye’de oturum almanız durumunda pasaport bilgileriniz ile giriş yapıp ardından burada ikametgah alabilirsiniz.

Ardından ikametgah sorgulama da yapılabilmektedir. E devlet ikametgah sorgulama işlemi ile birlikte buranın güncelliğini de sorgulayabilir ve bu süreçte taşınmanız durumunda bunu resmi bir biçimde belgeleyebilirsiniz. Aynı zamanda bunu muhtarlığa gitmeden ve birkaç tuş ile yapabilmek mümkündür. Bu açıdan ikametgah ile ilgili en kolay yöntem olarak karşımıza çıkmaktadır.

E devlet ikametgah belgesi işlemlerinizi eksiksiz bir biçimde gerçekleştirmeniz durumunda vizeye de ekleyebilirsiniz. Kişisel bilgileriniz ile ilgili kısımlara eklemeniz de mümkündür.

E devletten ikametgah pdf indirme de mümkündür. Yani indirip direkt çıktı alabilirisiniz ve bu sayede sizi pek çok uğraştan da kurtaracak olması nedeniyle tercih edilmektedir.

E-Devlet İngilizce Belge

E-devlet üzerinden artık İngilizce belge alabilmek mümkündür. E devletten İngilizce belge alma işlemi diğer işlemlerden farklı değildir ancak bu sayede vizenize ekleyebilirsiniz ve ayrıca çevirmenize gerek kalmayacaktır.

En çok sorgulanan belge ise ikametgah belgesidir. E devletten İngilizce ikametgah nasıl alınır sorusu sıklıkla sorulmaktadır. Bu işlemlerin en çok sorulma sebebi ise vize için gerekmesidir. Bu sayede vize evraklarını ayrıca çevirmek ile uğraşmak gerekmeyecektir. Bu hizmet sayesinde başvuru süreçleri hızlanmaktadır.

E-Devlet yabancı dilde belge seçeneği ile pek çok yabancı uyruklu insana da yardımcı olmaktadır. Hali hazırda burada yaşayan ve oturum izni olan pek çok kişi için fayda sağlayan bir işlem olmaktadır.

E-Devlet İngilizce nüfus kayıt örneği vizede en çok istenen belgedir demek mümkündür. Bu sayede özellikle aile birleşimi vizesi gibi vizelerde kullanılabilmektedir.

E-Devlet artık diploma da göstermektedir. E-Devlet İngilizce diploma işlemini gerçekleştirebilir ve ardından eğitim için yurt dışına gidecekseniz bunu dosyanıza ekleyebilirsiniz. Resmi belgeleri çevirme zorluğundan insanları kurtarmaktadır.

E-Devlet İngilizce oldu demek de mümkündür. Yani birden dazla dil seçeneği ile birlikte aslında pek çok farklı ülke vatandaşı için daha kolay ulaşılabilir ve anlaşılabilir bir hal almıştır.

E-Devlet İngilizce öğrenci belgesi nasıl alınır sorusu ise özellikle Erasmus öğrencilerinin en sık sorduğu sorulardan biridir. Erasmus sürecinde ve diğer eğitim durumlarında da gerekmektedir.

İkametgah Senedi E-Devlet

İkametgah senedi, Türki’ye yaşayan kişilerin resmi olarak yaşadığı yeri gösteren belgedir. İkametgah senedi E-devlet üzerinden sorgulanabilir ve çıktısı alınabilir.

E-Devlet ikametgah değiştirme işlemi için E-devlet şifrenizle sistemlere giriş yaptıktan sonra ikametgah adresi değiştirme işlemini gerçekleştirebilirsiniz. Adresini değiştirecek kişilerin göstereceği yeni adreste farklı bir ikametgah olmaması gerekir.

E-Devlet’ten ikametgah alma için E-devlet şifresi ile sisteme giriş yaptıktan sonra ikametgah sorgulama kısmını açabilirsiniz. Buradan ikametgah belgesi çıktısı alınabilir. İkametgah adresini değiştirmek isteyen kişiler de online bir şekilde değiştirme işlemi yapabilmektedir.

Adres sorgulama E-devlet sistemi üzerinden ikametgah bilgileri başlığı altında yapılmaktadır. E-devlet üzerinde görünen adres, farklı yerlerde yaşanıyor olsa da kişinin resmi adresi olarak kabul edilir ve resmi evrakların teslimi gibi durumlarda bu adres esas alınır.

E-devlet nüfus kayıt örneği belgesinin çıktısını alabileceğiniz seçeneklerden biridir. Belge çıktısı almak için öncelikle PTT’den E-devlet şifresi almanız gerekir. E-devlet sistemine girdikten sonra nüfus kayıt örneği sorgulayabilir ve belge çıktısı alabilirsiniz.

E-devlet sisteminde yaşanan yoğunluktan dolayı sorgulama yapan kişiler E-devlet ikametgah kaydı bulunamadı sorunu ile karşılaşabilir. E-devlet uygulamasından belge alamayanların Nüfus Müdürlüğüne müracaat etmesi gerekir.

İkinci ikametgah adresi nasıl alınır: İkinci adres göstermek için birlikte yaşanacak kişi ile birlikte nüfus müdürlüğüne başvuru yapılır. Adreste yaşayan kimse yoksa faturalardan biri ile müracaat edilebilir.

E-devlet ikametgah çıkmıyor sorunu, sistemdeki yoğunluktan kaynaklanır. Bu durumda belge almak isteyen kişilerin Nüfus müdürlüğüne müracaat etmesi gerekir.

İkametgah

İkametgah Türkiye’de yaşayan vatandaşların ve yabancı uyrukluların resmi adresini gösteren belgedir. Bu adres, yaşanılan yer farklı olsa da tek adres olarak kabul edilir ve resmi işlemlerde evrak gönderimi gibi konular için bu adres geçerlidir.

İkametgah belgesi e devlet üzerinden sorgulanabilir ve belge alması gereken kişiler E-devlet sisteminde açabilecekleri belgelerin çıktısı alarak kullanabilir.

İkametgah belgesi örneği almak için öncelikle E-devlet şifresinin alınması gerekir. E-devlet şifresi mobil imza yoluyla alınabilir veya PTT kurumlarından şifre alınabilir. Şifre alan kişiler, E-devlet sisteminde ikametgah belgesi örneğini sorgulayabilir.

E-Devletten ikametgah alınır mı: Evet, E-devlet sistemi üzerinden ikametgah belgesini sorgulayabilir ve açılan belgenin çıktısını alabilirsiniz.

E-devlet ikametgah değiştirme işlemlerini gerçekleştirecek kişilerin E-devlet şifresi ile sisteme girmesi gerekir. Sistemde göstereceğiniz yeni adreste kayıtlı bir ikametgah olmaması gerekir.

Misafir ikametgah adresi göstermek için birlikte yaşanacak kişilerle birlikte nüfus müdürlüğüne müracaat ederek ikinci adres bildirimi yapılması gerekir. Misafir ikametgah adresi, ikinci ikametgah olarak alınmaktadır.

Çocuğun ikametgah değişikliği veli, vasi ve yetişkin kardeşleri tarafından yapılmalıdır. 18 yaş altındaki bireylerin adres değişikliği E-devlet üzerinden gerçekleştirilmez. İkametgah almak için yaşanılan bölgenin nüfus müdürlüğüne müracaat edilmesi gerekir.

İkametgah değişikliği yurt dışı göçmen bürolarından yapılır. Türkiye’den ayrılan ve farklı bir ülkede yaşamaya başlayan kişiler, gittikleri ülkede yaşamak için oturum izni almalıdır. Oturum izni işlemi için ikamet adresi gösterilmesi ardından ikametgah alınabilir.

Yerleşim Yeri Belgesi E Devlet

E-Devlet nüfus kayıt örneği bu platform üzerinden çok kısa bir zaman dilimi içerisinde alınır. Bunun için mutlaka öncesinde şifre almak gerekmektedir. Aynı zamanda TC kimlik numarasının sorunsuz bir biçimde yazılması esastır. En çok tercih edilen işlemler menüsü üzerinden ya da nüfus işlemleri kısmından erişimin yapılması önünde bir engel yoktur.

E-Devlet ikametgah değiştirme süreci son derece kolaydır. Sisteme hemen TC kimlik numarası ve aynı zamanda özel tanımlanmış olan şifre ile girmek gerekmektedir. Bunun ardından adres değişikliği bildirimi olarak karşınıza çıkacak yere bir kere tıklanmalısınız. Bildirim alanında ikamet bilgileri vardır. Gerekli olan verileri girerek bunu tamamlayabilirsiniz. Unutulmaması gereken temel şey ise işlemin kesinlikle buradan onaylanmasıdır.

E-Devlet ikametgah kayıt bulunamadı gibi bir ibare söz konusu ise böyle durumlarda nüfus müdürlüklerine gitmek ve ilgili durumu çok açık bir biçimde ifade etmek gerekmektedir. Yapılacak olan kontrollerin sonrasında problem çok kısa bir zaman dilimi içerisinde çözülmektedir.

Adres sorgulama işlemlerinde iki değişik sistem söz konusudur. Bunlardan birisi adres.nvi.gov.tr üzerinden yapılacak olan başvurudur. Devletin resmi bir sitesi olmasından dolayı hiçbir zaman güvenlik sorunu barındırmaz. Bunun yanı sıra e devlet sistemi de her daim kullanılabilir.

E-Devlet ikametgah belgesi nasıl alınır: İkamet alabilmek için şifre ve kimlik numarası ile e devlet sayfasına giriş yapılmalıdır. Nüfus müdürlüğü işlemleri üzerinden devam ederek belge oluşturulmalıdır. İkamet seçiminin yapılmasının sonrasında tıkladığınız zaman evrak hazır hale gelir. Bunu PDF formatında indirmek ise birkaç saniyedir.

Yerleşim yeri sorgulama işlemlerinde her zaman e devlet sitesinin tercih edilmesi önemlidir. Buna ek olarak nüfus müdürlüğünün sayfası da kullanılabilir.

Bu gönderiyi değerlendirmek için tıklayın!
[Toplam: 0 Ortalama: 0]
Başa dön tuşu
whatsapp
×