Mersin Vize Başvuru Merkezi

Mersin Vize Merkezi İşlemleri

Mersin Vize Merkezi çalışma izni, oturma izni, eğitim vizeleri, turistik ve ticari vizeler almak isteyenlerin bilgi alabilecekleri bir temsilciliğimizdir.

Vize ücretleri, vize başvurusunda gerekli evraklar, sağlık sigorta poliçelerinin hazırlanması ve vize randevularının alınması gibi konularda temsilciliğimiz çalışanları size yardımcı olacak ve gerekli bilgileri verecektir.

Mersin ilinde ikametgah eden kişiler ve çevre ilçelerinde oturanlar daha hızlı vize işlemleri yapabilmek için Antalya ya da Adana vize merkezlerimize başvurabilir.

Bölge kısıtlaması olan ülkelerin vizelerinde Ankara ve İstanbul gibi büyük merkezlerimiz tercih edilebilir. Fransa, Almanya, Hollanda, Avusturya gibi Schengen vizesi almak isteyenler, çalışma ve oturma izni başvurusunda bulunanlar tüm bilgileri Mersin temsilciliğimizden edinebilmektedir.

Mersin Vize Merkezi Vize Alımı Bilgileri

Mersin Vize Merkezi vize başvurularının tüm adımları konusunda sizi bilgilendirir ve yönlendirir. İlk önce seyahat amacınızı belirlemeli ve başvuracağınız vize türünü belirlemelisiniz. Temsilciliğimizle iletişime geçtiğinizde başvuracağınız vize türü için istenen gerekli evrakların listesi size verilecektir.

Evrakları tamamladığınızda ya bizzat temsilciliğimize gelerek ya da posta yoluyla evraklarınızı çalışanlarımız verebilirsiniz.

Sizin adınıza vize randevuları alınır, gerekli olurda ilgili ülkenin mülakat istekleri size iletilir ve biyometrik bilgileri verirken dikkat etmeniz gereken noktalar iletilir.

Tüm işlemlerin sonunca olumlu başvuru sonucu alındığında vizeli pasaportlarınız adresinize kargo-kurye yoluyla güvenle teslim edilir. Ayrıca temsilciliğimizde vize ücretleri ve sağlık sigorta poliçelerinizi de ödeyebilirsiniz.